№
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Примітка
|
«МОЇ ІНТЕРЕСИ»
|
33.
|
|
Мої інтереси
|
Назви місяців.
Лексичний словник
(тем. блок №5
ст. 90 підручника)
|
Закінчення іменників – власних назв міст.
|
|
34.
|
|
Моє хобі – подорож. «Поїздка на Балтійське море»,
впр. 8 с. 95
|
Назви місяців.
Лексичний словник
(тем. блок №5
ст. 90 підручника)
|
Відмінювання іменників (назви неістот) і прикметників чоловічого роду у множині.
|
|
35.
|
|
Складання розповіді «Я і мої друзі маємо схожі інтереси».
|
Лексичний словник
(тем. блок №5
ст. 90 підручника)
|
Відмінювання порядкових числівників та займенників który, jaki.
|
|
36.
|
|
Складання розповіді «Мої захоплення». Вживання порядкових числівників у мовленні.
|
Лексичний словник
(тем. блок №5
ст. 90 підручника)
|
Відмінювання порядкових числівників та займенників który, jaki.
|
|
37.
|
|
Проект – вистава «Мої захоплення».
|
Лексичний словник
(тем. блок №5
ст. 90 підручника)
|
Вживання наказового способу дієслів.
|
|
38.
|
|
Календар повен радості. Акція святкової допомоги.
|
Лексичний словник (тем. блок №5
ст. 90 підручника)
|
Вживання наказового способу дієслів.
|
|
«У СЕЛІ»
|
39.
|
|
У селі.
|
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника)
|
Відмінювання іменників (назви істот неособові) та прикметників чоловічого роду в множині.
|
|
40.
|
|
Висловлювання учнів «Канікули в селі».
|
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника)
|
Відмінювання іменників (назви істот неособові) та прикметників чоловічого роду в множині.
|
|
41.
|
|
Що це за звірі та птахи?
|
Назви сільськогосподарських робіт, домашніх тварин та птахів.
|
Відмінювання іменників середнього роду (н-д, cielę, imię).
|
|
42.
|
|
Що можна виростити в саду й на городі.
|
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника)
|
Вживання умовного способу дієслів.
|
|
43.
|
|
Пора року: весна (Jan Brzechwa «Wiosna»), с. 134.
|
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника)
|
Вживання умовного способу дієслів.
Написання часток з різними частинами мови.
|
|
44.
|
|
Пора року: весна (Jan Brzechwa «Wiosna»), с. 134.
|
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника)
|
Вживання умовного способу дієслів.
Написання часток з різними частинами мови.
|
|
45.
|
|
Календар, сповнений радості. Весняні свята.
|
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника)
|
Вживання наказового та умовного способу дієслів.
|
|
46.
|
|
Контрольна робота №3.
|
|
Тестові завдання за мовними темами, списування тексту.
|
|
«ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ: ВИВЧАЄМО ІНОЗЕМНІ МОВИ»
|
47.
|
|
Читання тексту «Шкільне життя».
|
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника)
|
Відмінювання іменників і прикметників чоловічої особової форми у множині.
|
|
48.
|
|
Уроки в школі, розклад занять.
|
Переклад розкладу уроків.
|
Відмінювання іменників і прикметників чоловічої особової форми у множині.
|
|
49.
|
|
Як ми вивчаємо польську мову.
|
Лексичний словник – оцінювання, іноземні мови.
|
Відмінювання займенників mój, moja, moje/ moi, moje.
|
|
50.
|
|
Складаємо мовне портфоліо.
|
Європейське мовне портфоліо, впр. 10,
ст. 142.
|
Відмінювання займенників mój, moja, moje/ moi, moje.
|
|
51.
|
|
Де можна вивчати іноземні мови.
|
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника)
|
Написання частки nie з різними частинами мови.
|
|
52.
|
|
Висловлювання учнів «Шкільне життя».
|
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника)
|
Написання частки nie з різними частинами мови.
|
|
53.
|
|
Вивчення творчості Яна Бжехви (Jan Brzechawa «Samochwała»).
|
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника)
|
Прислівник як частина мови.
|
|
54.
|
|
Висловлювання учнів «Шкільне життя».
|
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника)
|
Відмінювання іменників і прикметників чоловічої особової форми у множині.
|
|
55.
|
|
Календар, сповнений радості. Великдень.
|
Ст. 158 підручника.
|
Прислівник як частина мови.
|
|
«ЦЕ ПОЛЬЩА»
|
56.
|
|
Це Польща.
|
Використання словників.
|
Поняття про дієприкметник та дієприслівник.
|
|
57.
|
|
Державні символи Республіки Польща та України.
|
Використання словників.
|
Поняття про дієприкметник та дієприслівник.
|
|
58.
|
|
Столиця Польщі – Варшава.
|
Використання словників.
|
Розвиток навичок та вмінь знаходити найменш значимі частини слова (префікс).
|
|
59.
|
|
Столиця України – Київ.
|
Використання словника.
|
Написання h-ch у словах.
|
|
60.
|
|
Легенда про створення Польщі.
|
Використання словника.
|
Правила переносу у польській мові.
|
|
61.
|
|
Що ми знаємо про Польщу, її історію, географію?
|
Використання словників.
|
Правила написання h – ch, ó – u, i – j.
|
|
62.
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
63.
|
|
Контрольна робота №4.
|
|
Тестові завдання за мовними темами.
|
|
64.
|
|
Календар, сповнений радості. Державні свята Польщі. День Конституції.
|
Ст. 180 підручника.
|
Вживання часових форм у польській мові.
|
|
65.
|
|
Календар, сповнений радості. Державні свята Польщі. День матері.
|
Ст. 182 підручника.
|
Умовний та наказовий способи дієслів.
|
|
66.
|
|
Читання, слухання, обговорення прочитаного тексту. Вправи на розуміння тексту.
|
Юліан Тувім «Два вітри» (ст. 244 підручника).
|
Повторення вивченого.
|
|
67.
|
|
Контрольне аудіювання
|
|
Аудіювання тексту.
|
|
68.
|
|
Пора року – літо.
Опис літнього дня за учнівськими малюнками.
|
Використання словників.
|
Повторення вивченого.
|
|
69.
|
|
Мої плани на літні канікули.
|
Віртуальна мандрівка.
|
Повторення вивченого.
|
|
70.
|
|
Урок повторення та узагальнення вивченого.
|
|
|
|