Календарно-тематичне планування
уроків польської мови у 9 класі
(п’ятий рік навчання, 2 година на тиждень, І семеcтр)
за програмою М. Р. Мацькович, Л. Д. Бугера, Л. А. Пришляк
на 2017– 2018 н. р.
(За підручником Біленька-Свистович Л.В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. «Польська мова. 9 клас» (5-й рік навчання),
лексичний словник M. Szelc-Mays «Nowe słowa – stare rzeczy», M. Szelc-Mays, E. Rybicka «Słowa i słowka»)
№ | Дата |
Очікува ні резуль тати |
Тематика ситуативного спілкування | Інтегровані змістові лінії | Мовний інвентар | Види мовленнєвої діяльності | Домашнє завдання | ||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток | Громадянська відповідальність | Здоров’я і безпека | Підприємливість та фінансова грамотність | Лексика | Граматика | Сприймання на слух | Зорове сприймання | Усне продукування та взаємодія | Писемне продукування та взаємодія | ||||||
Урок 1. Zdrowo w Krakowie | |||||||||||||||
1 | 04.09 | Вміє виражати свої думки по темі . | Здоров’я – це наш скарб. | Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. | Знає, що здоров’я – цінний дар і його треба берегти. | Лексичний словник | Дієслово як частина мови. Доконаний та недоконаний вид дієслів. Часові форми. | Вірш Яна Кохановського «На здоров’я». | ст. 5. | Впр.1, 3 ст. 5-6. | Впр. 2 ст. 2. | Впр. 4 ст. 6. | |||
2 | 07.09 | Вміє виразно читати вірші і висловлювати свою думку по темі. | Ян Кохановський. Література доби Ренесансу. | Знає норми етикету і основні правила поведінки, дотримується їх у повсякденному житті. | Лексичний словник. | Дієслово як частина мови. Доконаний та недоконаний вид дієслів. Часові форми. | Текст «Польська література доби Ренесанс». Фрашка, Трен, поач. Впр. 6, 9 ст. 6-8. | Впр. 6 ст. 7. | Впр. 5, 7 ст. 6-7. | Впр. 10 ст. 11. | Впр. 8, 11 ст. 7-8. | ||||
3 | 11.09 | Знає слова по темі.Вміє складати діалоги. | У лікаря. | Обговорює шляхи профілактики захворювань. | Лексичний словник | Скорочення слів у польській мові. | Впр. 21, 22 ст. 12 | Впр. 14 ст. 9. | Впр. 18, 17 ст. 11. | Впр. 25 ст. 13. | Впр. 26 ст. 14. | ||||
4 | 14.09 | Вміє виражати свої судження по темі. | Усні висловлювання учнів на тему «Як сучасні учні дбають про своє здоров’я». | Знає основні засади здорового способу життя | Лексичний словник | Скорочення слів у польській мові. | Впр. 27 ст. 14 | Впр. 32 ст. 16. | Впр. 33 ст. 17. | Впр. 33 ст. 17. | Впр. 29, 31 ст. 15-16. | ||||
5 | 18.09 | Знає члени речення і вміє робити синтаксичний розбір речень. | Робота з текстом (ст. 21). | Розуміє необхідність збереження архітектурних пам’яток, усвідомлює себе громадянином держави. | Лексичний словник | Головні та другорядні члени речення. | Впр. 40 ст. 21. | Впр. 40 ст. 21. | Впр. 42 ст. 23. | Впр. 44 ст. 23 | Впр. 41, 45 ст. 22-23. | ||||
6 | 21.09 | Вміє складати розповіді | Складання письмової розповіді «Яким є мій стиль життя…». | Знає хто такі споживачі, розуміє як протистояти шкідливим звичкам тощо. | Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. | Лексичний словник | Головні та другорядні члени речення. | Впр. 38 ст. 20. | Впр. 38 ст. 20. | Впр. 38 ст. 20. | Впр. 37 ст. 20. | Впр. 39 ст. 21. | |||
Урок 2. Nowa szkoła, nowa wiedza. Liceum – to też szkoła. | |||||||||||||||
7 | 25.09 | Читає і перекладає текст.Відмінює за відмінками іменники середнього роду. | Робота з текстом «Ліцей – це також школа» (ст. 25). | Розуміє значимість навчання, намагається відповідати усім характеристикам сучасного учня. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. | Лексичний словник. | Відмінювання іменників середнього роду в однині та множині. | Текст ст. 25. | Впр. 10 ст. 29. | Впр. 1 ст. 27. | Впр. 2 ст. 27. | Впр. 7, 8 ст. 28. | |||
8 | 28.09 | Вміє складати питання до тексту і відповідати на них. | Робота з текстом «Ліцей – це також школа» (ст. 25). | Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. | Усвідомлює необхідність результативного навчання у школі. | Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. | Лексичний словник. | Відмінювання іменників середнього роду в однині та множині. | Текст ст. 25. | Впр. 10 ст. 29. | Впр. 11 ст. 29. | Впр. 2 ст. 27. | Впр. 9, 12 ст. 29, 30. | ||
9 | 2.10 | Вміє утворювати наказовий спосіб дієслів. | Ігнасу Красіцкі. Поняття байка у польській літературі. Література доби Просвітництва. | Обговорює розмаїття літературної спадщини. | Вміє визначати споживчу цінність товарів і послуг; усвідомлює себе як споживача. | Лексичний словник. | Вживання та написання частки не у польській мові. Наказовий спосіб дієслів. | Текст ст. 32. | Впр. 15, 21 ст. 31, 34. | Впр. 14 ст. 30 | Впр. 17, 18 ст. 31-32. | Впр. 19 ст. 32. | |||
10 | 5.10 | Вміє розрізняти способи дієслів. | Моя батьківщина – це мій дім (на основі впр. 26 ст. 35). | Формує свою громадянську позицію. | Лексичний словник. | Написання частки би з дієсловами разом та окремо. | Впр. 26 ст. 35. | Впр. 27, 30 ст. 36, 37. | Впр. 28, 29 ст. 37. | Впр. 33-35 ст. 38-39. | Впр. 32 ст. 38. | ||||
11 | 9.10 | Вміє розповідати про свій рідний край. Знає часи дієслів. | Складання усної розповіді про свій рідний край. | Поважає свої звичаї та традиції, знає свою історію. | Лексичний словник. | Дієслово як частина мови. Часові форми дієслів. | Впр. 39 ст. 41. | Впр. 39 ст. 41. | Впр. 37, 38 ст. 40-41. | Впр. 36 ст. 40. | Закінчити розповідь про свій рідний край. | ||||
12 | 12.10 | Удосконалює вміння усного мовлення. | Освічена молодь – основа міцної держави. | Усвідомлює себе часткою національної (етнічної) спільноти. Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. | Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. | Лексичний словник. | Синтаксис. Типи речень. | Впр. 5 ст. 28. | Впр. 10, 11 ст. 29. | Впр. 11 ст. 29. | Впр. 7 ст. 28. | Впр. 6 ст. 28. | |||
13 | 19.10 | Висловлює власну думку,чому варто вивчати іноземні мови. | Чому я вивчаю іноземні мови? | Розуміє важливість взаємодії інтересів етносів, народностей у процесі економічного, політичного, соціального й духовного життя. | Лексичний словник. | Синтаксис. Типи речень. | Текст ст. 25. | Текст ст. 25. | Впр. 12 ст. 30. | Впр. 12 ст. 30. | Впр. 7 ст. 28. | ||||
14 | 30.10 | Оперує новими словами по темі. | Знання – запорука життєвого успіху (вибір майбутньої професії). | Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. | Знає і розуміє необхідність відповідати сучаснимвимогам ринку праці. | Лексичний словник. | Синтаксис. Типи речень. | Текст ст. 25. | Текст ст. 25. | Впр. 42 ст. 42 | Впр. 43 ст. 43. | Повторити вивчені теми. | |||
15 | 2.11 | Контрольна робота №1 | Тестові завдання за мовними темами, списування тексту. | ||||||||||||
Урок 3. Czym jest Natura 2000? | |||||||||||||||
16 | 6.11 | Складає власні висловлювання по темі. | Я і природа (робота з текстом ст. 44). | Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. | Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації. | Лексичний словник. | Відмінювання іменника чоловічого роду в однині та множині. | Текст ст. 44. | Текст ст. 44. | Впр. 1 ст 45. | Впр. 9 ст. 49. | Впр. 3-4 ст. 46-47. | |||
17 | 9.11 | Вміє відмінювати іменники чоловічого роду. | Спілкування однолітків (телефон, Інтернет, живе спілкування). | Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. | Лексичний словник. | Відмінювання іменника чоловічого роду в однині та множині. | Впр. 5 ст. 47. | Впр. 5 ст. 47. | Впр. 2 ст. 46 | Впр. 10 ст. 49 | Впр. 11-12 ст. 50. | ||||
18 | 13.11 | Порівнює ландшафти Польщі та України. | Природні ландшафти Польщі та України. | Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні. | Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору | Лексичний словник. | Відмінювання іменника чоловічого роду в однині та множині. | Впр. 13 ст. 51. | Впр 16, 17 ст. 53 | Впр. 14 ст. 52. | Впр. 15 ст. 52 | Впр. 19 ст. 54. | |||
19 | 16.11 | Знає про Адама Міцкевича.Відмінюнює іменники жіночого роду в однині та множині. | Адам Міцкєвіч – представник доби Романтизму у польській літературі. Поняття балада. | Обговорює розмаїття літературної спадщини. | Лексичний словник. | Відмінювання іменника жіночого роду в однині та множині. | Впр. 26 ст. 56. | Впр. 34 ст. 60. | Впр. 27 ст. 58. | Впр. 37 ст. 61. | Впр. 28 ст. 58, впр. 31 ст. 59. | ||||
20 | 20.11 | Вміє працювати над текстом літературного твору. | Робота з текстом «Лілії» | Розглядає природу як цілісну систему . | Обговорює розмаїття літературної спадщини. | Лексичний словник. | Відмінювання іменника жіночого роду в однині та множині. | Впр. 22 ст. 55. | Впр. 25 ст. 55. | Впр. 21 ст. 54. | Впр. 23 ст. 55. | Впр. 24 ст. 55. | |||
21 | 23.11 | Співпраця Польщі та України у сфері освіти та культури. | Пояснює правила поведінки у закладах культури. | Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків | Лексичний словник. | Відмінювання іменника жіночого роду в однині та множині. Синтаксис. Складносурядні речення. | Впр. 43 ст. 63. | Впр. 43 ст. 63 | Впр. 44 ст. 64. | Впр. 42 ст. 63. | Впр. 45 ст. 64. | ||||
22 | 27.11 | Висловлює власну думку по темі | Співпраця Польщі та України у сфері освіти та культури. | Пояснює правила поведінки у закладах культури. | Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. | Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. | Лексичний словник. | Відмінювання іменників середнього роду в однині та множині. Синтаксис. Складносурядні речення. | Впр. 47 ст. 67. | Впр. 45 ст. 64. | Впр. 46 ст. 67. | Впр. 49 ст. 67, впр. 54-55 ст. 70-71 | Впр. 48 ст. 67. | ||
Урок 4. Polska dobrze zorganizowana. | |||||||||||||||
23 | 30.11 | Читає і перекладає текст. | Робота з текстом «Польща – добре організована» ст. 72. | Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. | Лексичний словник. | Правила написання заяви у польській мові. | Текст ст. 72. | Текст ст. 72. | Впр. 1 ст. 74. | Впр. 16 ст. 82. | Впр. 19 ст. 83. | ||||
24 | 4.12 | Вміє відмінювати числівники. | Робота з текстом «Польща – добре організована» ст. 72. | Розпитує про правила поведінки в різних європейських країнах. | Лексичний словник. | Відмінювання числівників у польській мові. | Текст ст. 72. | Текст ст. 72. | Впр. 21 ст. 85. | Впр. 20 ст. 84. | Впр. 23 ст. 85. | ||||
25 | 7.12 | Знає про політичнний устрій Польщі та України. | Політичний устрій Польщі та України. | Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору | Лексичний словник. | Відмінювання числівників у польській мові. | Впр. 3 ст. 75. | Впр. 4 ст. 76. | Впр. 3 ст. 75, впр. 4 ст. 76. | Впр. 5 ст. 77, впр. 22 ст. 85. | Впр. 29 ст. 88. | ||||
26 | 11.12 | Знає області Польщі та України. | Адміністративні карти Польщі та України. | Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору | Лексичний словник. | Відмінювання числівників у польській мові. | Впр. 8, 9 ст. 78-79. | Впр. 8, 9 ст. 78-79. | Впр. 10 ст. 80. | Впр. 8, 9 ст. 78-79. | Впр. 30 ст. 88. | ||||
27 | 14.12 | Обговорює творчість відомої поетеси. | Марія Конопніцька. Період Реалізму у польській літературі. | Обговорює розмаїття літературної спадщини. | Лексичний словник. | Синтаксис. Складнопідрядні речення. Розділові знаки у складнопідрядному реченні. | Текст «Перед судом» ст. 215. | Впр. 24 ст. 86. | Побудуй хронологічну таблицю життя і творчості Марії Конопніцької. | Побудуй хронологічну таблицю життя і творчості Марії Конопніцької | Впр. 41 ст. 93 | ||||
28 | 18.12 | Вміє розтавляти розділові знаки у складнопідрядному реченні. | Творчість Марії Конопніцької («Перед судом»). | Обговорює розмаїття літературної спадщини. | Лексичний словник. | Синтаксис. Складнопідрядні речення. Розділові знаки у складнопідрядному реченні. | Текст «Перед судом» ст. 215. | Впр. 25 ст. 87. | Впр. 26 ст. 87. | Впр. 28 ст. 87. | Впр. 42 ст. 94. | ||||
29 | 21.12 | Читає і перекладає текст. | Робота з текстом «Учні в сеймі» (впр. 43 ст. 94). | Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. | Лексичний словник. | Повторення вивченого матеріалу. | Впр. 43 ст. 94. | Впр. 44 ст. 95. | Впр. 44 ст. 95. | Впр. 45 ст. 95. | Впр. 46-49 ст. 96-97. | ||||
30 | 25.12 | Контрольна робота №2. | Тестові завдання за мовними темами, списування тексту. | ||||||||||||
31 | 28.12 | Читає і перекладає і обговорює текст. | Читання, обговорення прослуханого. Поділ тексту на смислові частини. | Лексичний словник. | Повторення вивченого матеріалу. | Слухання фрагментів тексту Станіслава Виспянського «Весілля» ст. 231. | Читання вголос за ролями. | Поділ тексту на смислом частини, аналіз тексту. | Характеристика головних героїв твору. | Написати коротке висловлювання на тему «Весілля» мене вразило...». | |||||
32 | 29.12 | Повторення вивченого матеріалу. |