Календарно-тематичне планування уроків польської мови
на І семестр 2017-2018 навчального року
у 8 класі
70 год., 2 год. на тиждень (4 резервні години)
(За підручником Біленька-Свистович Л.В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. «Польська мова. 8 клас»,
лексичний словник M. Szelc-Mays «Nowe slowa – stare rzeczy», M. Szelc-Mays, E. Rybicka «Słowa i słowka»)
№ урокку |
Дата проведення уроку |
Очікува ні резуль тати |
Тема тика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії | Мовний інвентар | Види мовленнєвої діяльності | Домашнє завдання | |||||||||||||||||||
Екологіч на безпека та сталий розвиток |
Громадянська відпові даль ність |
Здоро в’я і безпека |
Під приємли вість та фінансова грамот ність |
Лексика | Граматика | Сприймання на слух | Зорове сприймання | Усне продукування та взаємодія | Писемне продукування та взаємодія | |||||||||||||||||
Шкільне життя | ||||||||||||||||||||||||||
1 | 04.09 | Вміє вживати нові ЛО з теми в усному та писемному мовленні |
Прощання з літом (читан ня тексту «Вітай,школо |
Дискутує довкола питань життя та безпеки людини. | Знає, що таке безпека.. | Лексичний словник |
Теперішній та минулий час дієслів. Рух закінчень минулого часу. Наголос. Вимова. |
Скоромовки | ст. 5. | Впр.1, 3 ст. 5-6. | Впр. 2 ст. 2. | Читати і перекладати текст | ||||||||||||||
2 | 07.09 |
Вміє розпові дати про свій робочий день |
Складання розпо-віді «Мій найкращий робо чий день» |
Знає норми етикету і основні правила поведін ки, дотримується їх у повсякденному житті. |
Лексичний словник. |
.Н.в., однини та множини:іменники, прикметники та займенники (питальні,від носні, присвійні, особові) |
Впр. 6 ст. 7. | Впр. 5, 7 ст. 6-7. | Впр. 10 ст. 11. | Склати речення | ||||||||||||||||
3 | 11.09 |
Вміє прави льно визнача ти спосіб дієслів
|
У школі (пред мети, гуртки) |
Знає основні засади безпеки життя | Лексичний словник | Способи дієслів, відмінювання, написання дієслів умовного способу. | Впр. 27 ст. 14 | Впр. 32 ст. 16. | Впр. 33 ст. 17. | Впр. 33 ст. 17. | Впр. | |||||||||||||||
4 | 14.09 |
Знає правила вживан ня но –совок |
Чому варто вивчати Інозем ні мови |
Розуміє необхід ність збереження природи. |
Лексичний словник | Написання носовок у словах , | Впр. 40 ст. 21. | Впр. 40 ст. 21. | Впр. 42 ст. 23. | Впр. 44 ст. 23 | Скласти запитання до тексту. | |||||||||||||||
5 | 18.09 |
Знає правила вживан ня великої літери |
Що варто знати про По льщу та Україну (робота з текстом «Християнство у Польщі |
Знає хто такі споживачі, розуміє як берегти природу тощо. |
Дає поради щодо правил поведін ки під час епідемії. |
Лексичний словник | Вживання великої та малої літери | Впр. 38 ст. 20. | Впр. 38 ст. 20. | Впр. 38 ст. 20. | Впр. 37 ст. 20. | Читати і перекладати текст. | ||||||||||||||
6 | 21.09 |
Вміє правиль но утворювати форму множини прикме тників |
Що варто знати про По льщу та Україну (робота з текстом «Християнство у Київсь кій Русі» |
Розуміє значи мість природ них багатств і необхід ність їх оберігати. |
Впорядковує власне життя відповід но оберігаючи природу. |
Лексичний словник. |
Вживання prosze+неоз начена форма дієслова. Дотримання мовного етикету |
Текст ст. 25. | Впр. 10 ст. 29. | Впр. 1 ст. 27. | Впр. 2 ст. 27. | Впр. | ||||||||||||||
Тема |
.
Я, МОЯ СІМ’Я |
Мої друзі | . | . | ||||||||||||||||||||||
7. | 25.09 |
Розпові дає про свою родину |
Робота з текстом «Сім’я і дім». | Поважає свої звичаї та традиції, знає свою історію. | Лексичний словник. |
Відмінювання кількісних числівників. Написання назв національностей |
Впр. 39 ст. 41. | Впр. 39 ст. 41. | Впр. 37, 38 ст. 40-41. | Впр. 36 ст. 40. | Закінчити розповідь про свою сім*ю | |||||||||||||||
8. | 28.09 |
Розпові дає про обов’язки кожного члена сім’ї |
Профе сії моїх батьків. Ким я мрію стати. |
Усвідомлює себе часткою націона льної (етнічної) спільноти. |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. | Лексичний словник. |
. Відмінювання кількісних числівників |
Впр. 5 ст. 28. | Впр. 10, 11 ст. 29. | Впр. 11 ст. 29. | Впр. 7 ст. 28. | Впр. 6 ст. 28. | ||||||||||||||
9. | 02.10 |
Розпові дає про відноси ни у родині |
Це моя сім’я . |
Розуміє важли вість взаємодії поколінь. |
Лексичний словник. |
Речення в польській мові. Дотримання мовного етикету. |
Текст ст. 25. | Текст ст. 25. | Впр. 12 ст. 30. | Впр. 12 ст. 30. | Виписати цитати про необхідність вивчення іноземної мови. | |||||||||||||||
10 | 05.10 | Вміє описати свій будинок | Мої обов’язки (на основі тексту «Йдемо в магазин») | . |
Знає і розуміє необхідність Поважати своїх рідних. |
Лексичний словник. |
Архаїзми . Поділ іменників на істоти та неістоти. Закінчення іменників у Н.в.множини |
Текст ст. 25. | Текст ст. 25. | Впр. 42 ст. 42 | Впр. 43 ст. 43. | Повторити вивчені теми. | ||||||||||||||
11 | 9.10 | Вміє описати свою кімнату | Моя допомога батькам (на основі тексту «Покупки в продуктовому магазині». | Другорядні члени речення (додаток).закінченні іменників у З.в. одн та множини | ||||||||||||||||||||||
12 | 12.10 |
Час для сім’ї.(ро бота з текстом «У ресто рані») |
Вміє описати свою кімнату. | Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації. | Лексичний словник. | Вживання займенників З.В. з іншими частинами мови. | Текст ст. 44. | Текст ст. 44. | Впр. 1 ст 45. | Впр. 9 ст. 49. | Читати і перекладати текст. | |||||||||||||||
13 | 19.09 |
Вміє розпові дати про відомих людей Польщі |
Складання розповіді «Сімей ний обід у рестора ні». |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. | Лексичний словник. |
Відмінювання особових займенників. Відмінювання зворотнього займенника siebie. |
Впр. 5 ст. 47. | Впр. 5 ст. 47. | Впр. 2 ст. 46 | Впр. 10 ст. 49 | Впр. | |||||||||||||||
14 | 30.10 |
Розпові дає про улюбле ний вид відлочинку |
Створе ння меню власного рестора ну |
Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні. |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні пробле ми своєї країни та світового простору |
Лексичний словник. |
Відмінювання особових займенників. Відмінювання зворотнього займенника siebie.. |
Впр. 13 ст. 51. | Впр 16, 17 ст. 53 | Впр. 14 ст. 52. | Впр. 15 ст. 52 | Впр. | ||||||||||||||
15 | 02.11 |
Розпові дає про красу столиці |
Презентація меню власного рестора на |
Обгово рює розмаїт тя літературної спадщи ни. |
Лексичний словник. | Понятя «омоніми» | Впр. 26 ст. 56. | Впр. 34 ст. 60. | Впр. 27 ст. 58. | Впр. 37 ст. 61. | Розповідати про Адама Міцкевича. | |||||||||||||||
16 | 06.11 |
Контро льна робота№ 1 |
. | . | Тестові завдання за мовними темами | . | . | |||||||||||||||||||
|
Приро да
|
Погода
|
. | . | ||||||||||||||||||||||
17. | 09.11 |
Вміє правиль но утворювати форму майбут нього часу |
Природні багатства Польщі та України (читання тексту «Похід у гори») | Пояснює правила поведінки у закладах культури. | Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. | Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. | Лексичний словник. |
Прийменник Obok miedzy na pod Наголошування( на wsi do mnie ze mna ze soba |
Впр. 47 ст. 67. | Впр. 45 ст. 64. | Впр. 46 ст. 67. | Впр. 49 ст. 67, впр. 54-55 ст. 70-71 | Впр. | |||||||||||||
18. | 13.11 |
Розпові дає про відомі місця Польщі |
Морське Око-перлина Польщі |
Порівнює типові для різних культур вербаль ні та неверба льні норми поведін ки. |
Лексичний словник. | Іменники , які завжди вживаються тільки в множині | Текст ст. 72. | Текст ст. 72. | Впр. 1 ст. 74. | Впр. 16 ст. 82. | Розповідати про Польщу. | |||||||||||||||
19 | 16.11 |
Готує повідомлення про спільні традиції |
Опис засніже ниж гір
|
Розпитує про правила поведін ки в різних європей ських країнах. |
лексичний словник. | Іменники, які вживаються тільки в однині | Текст ст. 72. | Текст ст. 72. | Впр. 21 ст. 85. | Впр. 20 ст. 84. | Записати план до тексту. | |||||||||||||||
20 | 20.11 |
Вміє поясню вати зв'язок слів у реченні |
Українсь кі Карпати –цінний скарб України |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору | Лексичний словник. | Ступені порівняння прикметників | Впр. 3 ст. 75. | Впр. 4 ст. 76. | Впр. 3 ст. 75, впр. 4 ст. 76. | Впр. 5 ст. 77, впр. 22 ст. 85. | Впр. | |||||||||||||||
21 | 23.11 |
Вміє навести приклад з історії Польщі |
Складання спільного плану розповіді «Похід в гори». |
Обгово рює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні пробле ми своєї країни та світового простору |
Лексичний словник. |
Відмінювання прикметників з іменниками |
Впр. 8, 9 ст. 78-79. | Впр. 8, 9 ст. 78-79. | Впр. 10 ст. 80. | Впр. 8, 9 ст. 78-79. | Впр. | |||||||||||||||
22 | 27.11 |
Робить повідом лення про історичні пам’ятки |
Складання спільного плану розповіді «Похід в гори». |
Обговорює розма їття літературної спадщи ни. |
Лексичний словник. |
Відмінювання прикметників з іменниками |
Текст «Перед судом» ст. 215. | Впр. 24 ст. 86. | .скласти розповідь про похід | Скласти розповідь про похід у гори | Розповідати про гори | |||||||||||||||
23 | 30.11 |
Розпові дає про видатно го письмен ника |
Презентація розповіді «Похід в гори». |
Обговорює розмаїт тя літературної спадщини. |
Лексичний словник. | Другорядні члени речення (означення). | Текст «Спорт в житті людини» ст. 215. | Впр. 25 ст. 87. | Впр. 26 ст. 87. | Впр. 28 ст. 87. | Вивчити вірш. | |||||||||||||||
Спорт - |
Це здоров’я |
. |
Висловлює власні думки по темі.
|
. | . | Вправа | Вправа | Розповідати про спорт | . | |||||||||||||||||
24. | 04..12 |
Розпові дає про про улюблений вид спорту |
Розмова про значення спорту в житті людини (читання тексту «Чи я люблю спорт?». | Обговорює власні погляди на спорт | і | Вправа | Вправа | Вивчити назви спортивних дисциплін | ||||||||||||||||||
25. |
07.12
|
Вміє розповідати про види спорту. | Зимові та літні види спорту. | Вправа | Вправа | Вивчити приказки про спорт | ||||||||||||||||||||
26. | 11.12 | Вмії складати власну розповідь на тему "Чому варто бути здоровим" |
Вислов лювання учнів «здоровими бути модно» |
Вправа | Вправа | Скласти розповідь Чому варто бути здоровим | ||||||||||||||||||||
27. | 14.12 |
Вислов лювання учнів «здоровими бути модно» |
Вправа | Вправа | Вправа | |||||||||||||||||||||
28. | 18.12 | Вміє презентувати свій улюблений вид спорту | Презентація улюбленого виду спорту | Вправа | Вправа | Вправа | ||||||||||||||||||||
Знає,як називаються розділові знаки | Розділові знаки у польській мові (на основі вірша Яна Бжехви «Розділові знаки») | Вправа | Вправа | Вправа | ||||||||||||||||||||||
29. | 21.12 |
Контро льна робота №2 |
||||||||||||||||||||||||
30. | 25.12 | Читання, обговорення прочитаного. Слухання,обговорення прослуханого. Поділ тексту на смислові частини | , | |||||||||||||||||||||||
31. | 28.12 |
Повторення вивченого матеріа лу |
||||||||||||||||||||||||