№
урокку
|
Дата проведення уроку |
Очікува
ні резуль
тати
|
Тема
тика ситуативного спілкування
|
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|
|
|
|
Екологіч
на безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відпові
даль
ність
|
Здоро
в’я і безпека
|
Під
приємли
вість та фінансова грамот
ність
|
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування та взаємодія |
Писемне продукування та взаємодія |
|
|
|
Шкільне життя |
1 |
04.09 |
Вміє вживати нові ЛО з теми в усному та писемному мовленні |
Прощання з літом
(читан
ня тексту «Вітай,школо
|
Дискутує довкола питань життя та безпеки людини. |
|
Знає, що таке безпека.. |
|
Лексичний словник |
Теперішній та минулий час дієслів.
Рух закінчень минулого часу. Наголос. Вимова.
|
Скоромовки |
ст. 5. |
Впр.1, 3 ст. 5-6. |
Впр. 2 ст. 2. |
Читати і перекладати текст |
2 |
07.09 |
Вміє розпові
дати про
свій робочий день
|
Складання розпо-віді «Мій найкращий робо
чий день»
|
|
Знає норми етикету і основні правила поведін
ки, дотримується їх у повсякденному житті.
|
|
|
Лексичний словник. |
.Н.в., однини та множини:іменники, прикметники
та займенники (питальні,від
носні, присвійні, особові)
|
|
Впр. 6 ст. 7. |
Впр. 5, 7 ст. 6-7. |
Впр. 10 ст. 11. |
Склати речення |
3 |
11.09 |
Вміє прави
льно визнача
ти спосіб дієслів
|
У школі
(пред
мети, гуртки)
|
|
|
Знає основні засади безпеки життя |
|
Лексичний словник |
Способи дієслів, відмінювання, написання дієслів умовного способу. |
Впр. 27 ст. 14 |
Впр. 32 ст. 16. |
Впр. 33 ст. 17. |
Впр. 33 ст. 17. |
Впр. |
4 |
14.09 |
Знає правила вживан
ня но –совок
|
Чому варто вивчати
Інозем
ні мови
|
|
Розуміє необхід
ність збереження природи.
|
|
|
Лексичний словник |
Написання носовок у словах , |
Впр. 40 ст. 21. |
Впр. 40 ст. 21. |
Впр. 42 ст. 23. |
Впр. 44 ст. 23 |
Скласти запитання до тексту. |
5 |
18.09 |
Знає правила вживан
ня великої літери
|
Що варто знати про По
льщу та Україну (робота з текстом «Християнство у Польщі
|
|
Знає хто такі споживачі, розуміє як берегти природу тощо. |
Дає поради щодо правил поведін
ки під час епідемії.
|
|
Лексичний словник |
Вживання великої та малої літери |
Впр. 38 ст. 20. |
Впр. 38 ст. 20. |
Впр. 38 ст. 20. |
Впр. 37 ст. 20. |
Читати і перекладати текст. |
6 |
21.09 |
Вміє правиль
но утворювати форму множини
прикме
тників
|
Що варто знати про По
льщу та Україну (робота з текстом «Християнство у Київсь
кій Русі»
|
|
Розуміє значи
мість природ
них багатств і необхід
ність їх оберігати.
|
Впорядковує власне життя відповід
но оберігаючи природу.
|
|
Лексичний словник. |
Вживання prosze+неоз
начена форма дієслова. Дотримання мовного етикету
|
Текст ст. 25. |
Впр. 10 ст. 29. |
Впр. 1 ст. 27. |
Впр. 2 ст. 27. |
Впр. |
|
Тема
|
|
.
Я, МОЯ СІМ’Я
|
Мої друзі |
. |
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
7. |
25.09 |
Розпові
дає про свою родину
|
Робота з текстом «Сім’я і дім». |
|
Поважає свої звичаї та традиції, знає свою історію. |
|
|
Лексичний словник. |
Відмінювання
кількісних числівників. Написання назв національностей
|
Впр. 39 ст. 41. |
Впр. 39 ст. 41. |
Впр. 37, 38 ст. 40-41. |
Впр. 36 ст. 40. |
Закінчити розповідь про свою сім*ю |
8. |
28.09 |
Розпові
дає про обов’язки
кожного члена
сім’ї
|
Профе
сії моїх батьків. Ким я мрію стати.
|
|
Усвідомлює себе часткою націона
льної (етнічної) спільноти.
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Лексичний словник. |
. Відмінювання
кількісних числівників
|
Впр. 5 ст. 28. |
Впр. 10, 11 ст. 29. |
Впр. 11 ст. 29. |
Впр. 7 ст. 28. |
Впр. 6 ст. 28. |
9. |
02.10 |
Розпові
дає про відноси
ни у родині
|
Це моя сім’я . |
|
Розуміє важли
вість взаємодії поколінь.
|
|
|
Лексичний словник. |
Речення в польській мові.
Дотримання мовного етикету.
|
Текст ст. 25. |
Текст ст. 25. |
Впр. 12 ст. 30. |
Впр. 12 ст. 30. |
Виписати цитати про необхідність вивчення іноземної мови. |
10 |
05.10 |
Вміє описати свій будинок |
Мої обов’язки (на основі тексту «Йдемо в магазин») |
|
. |
|
Знає і розуміє необхідність
Поважати своїх рідних.
|
Лексичний словник. |
Архаїзми .
Поділ іменників на істоти та неістоти. Закінчення іменників у Н.в.множини
|
Текст ст. 25. |
Текст ст. 25. |
Впр. 42 ст. 42 |
Впр. 43 ст. 43. |
Повторити вивчені теми. |
11 |
9.10 |
Вміє описати свою кімнату |
Моя допомога батькам (на основі тексту «Покупки в продуктовому магазині». |
|
|
|
Другорядні члени речення (додаток).закінченні іменників у З.в. одн та множини |
|
|
12 |
12.10 |
|
Час для сім’ї.(ро
бота з текстом «У ресто
рані»)
|
Вміє описати свою кімнату. |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації. |
|
|
Лексичний словник. |
Вживання займенників З.В. з іншими частинами мови. |
Текст ст. 44. |
Текст ст. 44. |
Впр. 1 ст 45. |
Впр. 9 ст. 49. |
Читати і перекладати текст. |
13 |
19.09 |
Вміє розпові
дати про відомих
людей Польщі
|
Складання розповіді «Сімей
ний обід у рестора
ні».
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
Лексичний словник. |
Відмінювання особових займенників.
Відмінювання зворотнього займенника siebie.
|
Впр. 5 ст. 47. |
Впр. 5 ст. 47. |
Впр. 2 ст. 46 |
Впр. 10 ст. 49 |
Впр. |
14 |
30.10 |
Розпові
дає про улюбле
ний вид відлочинку
|
Створе
ння меню власного рестора
ну
|
Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні. |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні пробле
ми своєї країни та світового простору
|
|
|
Лексичний словник. |
Відмінювання особових займенників.
Відмінювання зворотнього займенника siebie..
|
Впр. 13 ст. 51. |
Впр 16, 17 ст. 53 |
Впр. 14 ст. 52. |
Впр. 15 ст. 52 |
Впр. |
15 |
02.11 |
Розпові
дає про
красу столиці
|
Презентація меню власного рестора
на
|
|
Обгово
рює розмаїт
тя літературної спадщи
ни.
|
|
|
Лексичний словник. |
Понятя «омоніми» |
Впр. 26 ст. 56. |
Впр. 34 ст. 60. |
Впр. 27 ст. 58. |
Впр. 37 ст. 61. |
Розповідати про Адама Міцкевича. |
16 |
06.11 |
|
Контро
льна робота№ 1
|
. |
|
|
|
. |
Тестові завдання за мовними темами |
. |
. |
|
|
|
|
Приро
да
|
Погода
|
|
. |
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
17. |
09.11 |
Вміє правиль
но утворювати форму майбут
нього часу
|
Природні багатства Польщі та України (читання тексту «Похід у гори») |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Лексичний словник. |
Прийменник
Obok miedzy na pod Наголошування( на wsi do mnie ze mna ze soba
|
Впр. 47 ст. 67. |
Впр. 45 ст. 64. |
Впр. 46 ст. 67. |
Впр. 49 ст. 67, впр. 54-55 ст. 70-71 |
Впр. |
|
|
18. |
13.11 |
Розпові
дає про відомі місця Польщі
|
Морське Око-перлина Польщі |
|
Порівнює типові для різних культур вербаль
ні та неверба
льні норми поведін
ки.
|
|
|
Лексичний словник. |
Іменники , які завжди вживаються тільки в множині |
Текст ст. 72. |
Текст ст. 72. |
Впр. 1 ст. 74. |
Впр. 16 ст. 82. |
Розповідати про Польщу. |
19 |
16.11 |
Готує повідомлення про спільні
традиції
|
Опис засніже
ниж гір
|
|
Розпитує про правила поведін
ки в різних європей
ських країнах.
|
|
|
лексичний словник. |
Іменники, які вживаються тільки в однині |
Текст ст. 72. |
Текст ст. 72. |
Впр. 21 ст. 85. |
Впр. 20 ст. 84. |
Записати план до тексту. |
20 |
20.11 |
Вміє поясню
вати зв'язок слів у реченні
|
Українсь
кі Карпати –цінний скарб України
|
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
Лексичний словник. |
Ступені порівняння прикметників |
Впр. 3 ст. 75. |
Впр. 4 ст. 76. |
Впр. 3 ст. 75, впр. 4 ст. 76. |
Впр. 5 ст. 77, впр. 22 ст. 85. |
Впр. |
21 |
23.11 |
Вміє навести приклад з історії
Польщі
|
Складання спільного плану розповіді «Похід в гори». |
|
Обгово
рює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні пробле
ми своєї країни та світового простору
|
|
|
Лексичний словник. |
Відмінювання
прикметників з іменниками
|
Впр. 8, 9 ст. 78-79. |
Впр. 8, 9 ст. 78-79. |
Впр. 10 ст. 80. |
Впр. 8, 9 ст. 78-79. |
Впр. |
22 |
27.11 |
Робить
повідом
лення про історичні пам’ятки
|
Складання спільного плану розповіді «Похід в гори». |
|
Обговорює розма
їття літературної спадщи
ни.
|
|
|
Лексичний словник. |
Відмінювання
прикметників з іменниками
|
Текст «Перед судом» ст. 215. |
Впр. 24 ст. 86. |
.скласти розповідь про похід |
Скласти розповідь про похід у гори |
Розповідати про гори |
23 |
30.11 |
Розпові
дає про
видатно
го письмен
ника
|
Презентація розповіді «Похід в гори». |
|
Обговорює розмаїт
тя літературної спадщини.
|
|
|
Лексичний словник. |
Другорядні члени речення (означення). |
Текст «Спорт в житті людини» ст. 215. |
Впр. 25 ст. 87. |
Впр. 26 ст. 87. |
Впр. 28 ст. 87. |
Вивчити вірш. |
|
Спорт - |
Це здоров’я
|
. |
|
Висловлює власні думки по темі.
|
|
|
. |
. |
|
Вправа |
Вправа |
Розповідати про спорт |
. |
24. |
04..12 |
Розпові
дає про про улюблений вид спорту
|
Розмова про значення спорту в житті людини (читання тексту «Чи я люблю спорт?». |
|
Обговорює власні погляди на спорт |
|
|
і |
|
|
Вправа |
Вправа |
Вивчити назви спортивних дисциплін |
|
25. |
07.12
|
Вміє розповідати про види спорту. |
Зимові та літні види спорту. |
|
|
|
|
|
|
|
Вправа |
Вправа |
Вивчити приказки про спорт |
|
26. |
11.12 |
Вмії складати власну розповідь на тему "Чому варто бути здоровим" |
Вислов
лювання учнів «здоровими бути модно»
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправа |
Вправа |
Скласти розповідь Чому варто бути здоровим |
|
27. |
14.12 |
|
Вислов
лювання учнів «здоровими бути модно»
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправа |
Вправа |
Вправа |
|
28. |
18.12 |
Вміє презентувати свій улюблений вид спорту |
Презентація улюбленого виду спорту |
|
|
|
|
|
|
|
Вправа |
Вправа |
Вправа |
|
|
|
Знає,як називаються розділові знаки |
Розділові знаки у польській мові (на основі вірша Яна Бжехви «Розділові знаки») |
|
|
|
|
|
|
|
Вправа |
Вправа |
Вправа |
|
29. |
21.12 |
|
Контро
льна робота №2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
25.12 |
|
Читання, обговорення прочитаного. Слухання,обговорення прослуханого. Поділ тексту на смислові частини |
|
|
|
|
|
|
, |
|
|
|
|
|
|
31. |
28.12 |
|
Повторення вивченого матеріа
лу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|