Календарно-темат
на ІІ семестр ________________
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Примітка |
|||
«МОЇ ІНТЕРЕСИ» |
||||||||
33. |
|
Мої інтереси |
Назви місяців. Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 90 підручника) |
Закінчення іменників – власних назв міст. |
|
|||
34. |
|
Моє хобі – подорож. «Поїздка на Балтійське море», впр. 8 с. 95 |
Назви місяців. Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 90 підручника) |
Відмінювання іменників (назви неістот) і прикметників чоловічого роду у множині. |
|
|||
35. |
|
Складання розповіді «Я і мої друзі маємо схожі інтереси». |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 90 підручника) |
Відмінювання порядкових числівників та займенників który, jaki. |
|
|||
36. |
|
Складання розповіді «Мої захоплення». Вживання порядкових числівників у мовленні. |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 90 підручника) |
Відмінювання порядкових числівників та займенників który, jaki.
|
|
|||
37. |
|
Проект – вистава «Мої захоплення». |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 90 підручника) |
Вживання наказового способу дієслів.
|
|
|||
38. |
|
Календар повен радості. Акція святкової допомоги. |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 90 підручника) |
Вживання наказового способу дієслів.
|
|
|||
«У СЕЛІ» |
||||||||
39. |
|
У селі. |
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника) |
Відмінювання іменників (назви істот неособові) та прикметників чоловічого роду в множині. |
|
|||
40. |
|
Висловлювання учнів «Канікули в селі». |
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника) |
Відмінювання іменників (назви істот неособові) та прикметників чоловічого роду в множині. |
|
|||
41. |
|
Що це за звірі та птахи? |
Назви сільськогосподар |
Відмінювання іменників середнього роду (н-д, cielę, imię). |
|
|||
42. |
|
Що можна виростити в саду й на городі. |
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника) |
Вживання умовного способу дієслів. |
|
|||
43. |
|
Пора року: весна (Jan Brzechwa «Wiosna»), с. 134. |
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника) |
Вживання умовного способу дієслів. Написання часток з різними частинами мови. |
|
|||
44. |
|
Пора року: весна (Jan Brzechwa «Wiosna»), с. 134. |
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника) |
Вживання умовного способу дієслів. Написання часток з різними частинами мови.
|
|
|||
45. |
|
Календар, сповнений радості. Весняні свята. |
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 113 підручника) |
Вживання наказового та умовного способу дієслів. |
|
|||
46. |
|
Контрольна робота №3. |
|
Тестові завдання за мовними темами, списування тексту. |
|
|||
«ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ: ВИВЧАЄМО ІНОЗЕМНІ МОВИ» |
||||||||
47. |
|
Читання тексту «Шкільне життя». |
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника) |
Відмінювання іменників і прикметників чоловічої особової форми у множині. |
|
|||
48. |
|
Уроки в школі, розклад занять. |
Переклад розкладу уроків. |
Відмінювання іменників і прикметників чоловічої особової форми у множині. |
|
|||
49. |
|
Як ми вивчаємо польську мову. |
Лексичний словник – оцінювання, іноземні мови. |
Відмінювання займенників mój, moja, moje/ moi, moje.
|
|
|||
50. |
|
Складаємо мовне портфоліо. |
Європейське мовне портфоліо, впр. 10, ст. 142. |
Відмінювання займенників mój, moja, moje/ moi, moje.
|
|
|||
51. |
|
Де можна вивчати іноземні мови. |
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника) |
Написання частки nie з різними частинами мови. |
|
|||
52. |
|
Висловлювання учнів «Шкільне життя». |
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника) |
Написання частки nie з різними частинами мови. |
|
|||
53. |
|
Вивчення творчості Яна Бжехви (Jan Brzechawa «Samochwała»). |
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника) |
Прислівник як частина мови. |
|
|||
54. |
|
Висловлювання учнів «Шкільне життя». |
Лексичний словник (тем. блок №7 ст. 135 підручника) |
Відмінювання іменників і прикметників чоловічої особової форми у множині. |
|
|||
55. |
|
Календар, сповнений радості. Великдень. |
Ст. 158 підручника. |
Прислівник як частина мови. |
|
|||
«ЦЕ ПОЛЬЩА» |
||||||||
56. |
|
Це Польща. |
Використання словників. |
Поняття про дієприкметник та дієприслівник. |
|
|||
57. |
|
Державні символи Республіки Польща та України. |
Використання словників. |
Поняття про дієприкметник та дієприслівник. |
|
|||
58. |
|
Столиця Польщі – Варшава. |
Використання словників. |
Розвиток навичок та вмінь знаходити найменш значимі частини слова (префікс). |
|
|||
59. |
|
Столиця України – Київ. |
Використання словника. |
Написання h-ch у словах. |
|
|||
60. |
|
Легенда про створення Польщі. |
Використання словника. |
Правила переносу у польській мові. |
|
|||
61. |
|
Що ми знаємо про Польщу, її історію, географію? |
Використання словників. |
Правила написання h – ch, ó – u, i – j. |
|
|||
62. |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|||
63. |
|
Контрольна робота №4. |
|
Тестові завдання за мовними темами. |
|
|||
64. |
|
Календар, сповнений радості. Державні свята Польщі. День Конституції. |
Ст. 180 підручника. |
Вживання часових форм у польській мові. |
|
|||
65. |
|
Календар, сповнений радості. Державні свята Польщі. День матері. |
Ст. 182 підручника. |
Умовний та наказовий способи дієслів. |
|
|||
66. |
|
Читання, слухання, обговорення прочитаного тексту. Вправи на розуміння тексту. |
Юліан Тувім «Два вітри» (ст. 244 підручника). |
Повторення вивченого. |
|
|||
67. |
|
Контрольне аудіювання |
|
Аудіювання тексту. |
|
|||
68. |
|
Пора року – літо. Опис літнього дня за учнівськими малюнками. |
Використання словників. |
Повторення вивченого. |
|
|||
69. |
|
Мої плани на літні канікули. |
Віртуальна мандрівка. |
Повторення вивченого. |
|
|||
70. |
|
Урок повторення та узагальнення вивченого. |
|
|